Nu ni

En blogg till i världen skapad av ingen mindre än mig själv. Hur ni nu uppfattar mindre bryr jag mig inte om men jag själv tycker att jag är ganska stor. 
Varför jag skaffade en blogg vet jag inte riktigt, men det finns en sak som är ganska bra med en blogg har jag märkt och det är tidsfördrivet. Eftersom jag bor som så många andra, dom flesta, av mina kamrater i väldigt småa byar så blir vissa stunder av mitt liv väldigt långtråkig. Och jag som är känd för att vara förbannat seg på att skriva på tangentbordet...men där har dom fel, jag är ganksa snabb på det, men de är bara det att jag måste ju tänkta ut vad jag ska skriva först innan det kommer ut i mina fingertoppar och vägen där mellen är lång. Kan ni tänka er från mina armarna upp till huvudet är ca en meter och om man ska gångra det med farten min hjärna producerar ord och därefter ska formulera meningar, inte ens Lindholm kan räkna ut en sån sak. Men en sak vet jag och det är att det tar tid för mig att skriva.
Så jaa det är en smart sak att fördriva tiden med.

Kommentarer
Postat av: äm

tummen upp!

2009-03-08 @ 17:15:42
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: olivia och matilda

vi gillar ditt namn: "fyraochetthalvtkilosnok". STÄMMER FINT :) hihi

2009-03-08 @ 17:20:01
Postat av: Erik

Din blogg va läskigt lik min ;)

2009-03-08 @ 17:20:59
URL: http://erx.blogg.se/
Postat av: histrionisk personlighetsstörning

din blogg är sämst

2009-03-09 @ 00:23:27
Postat av: Nicklas Håkan Jansson

Det var faktiskt inte jag som skrev den där kommentaren. Söt text, bättre stavat än Stellan.

2009-03-11 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0