frillan

Måndagens händelse kan men inte se annat än allvarligt på. Jag va och klippte mig på ett ställe jag har vare på några gånger nu och alltid haft den söta lilla frisören, så jag tänkte inte mer på att gå in där och bli klippt i den vanliga ordningen. Åh visst!, den frisören jag skulle bli klippt av kan man gemföra med drakula, varulven och döden och andra varelser som bara finns på låtsas. Men jag vet nu att dom finns! Men jag var rätt desperat på att klippa mig, har letat tid i ett par veckor nu men det har inte funnits. Eftersom jag redan hade frågat om det fanns klipptid till den sötare frisören och hon inte hade tid så kunde jag inte säga nej till drakula som var ledig.
Jag satte mig i stolen och hon frågade hur jag ville ha det. Jag sa som jag ville ha det och kände mig till en början rätt nöjd, som snabbt skulle ändras på efter första klippet. Jag började bli mer och mer närvös ju mer hon klippte, jag som inte bruka vara så noga med hur jag ser ut i huvve efter en omgång med en frisör eftersom det blir alltid bättre än den frisyr jag hade innan. Men hon såg, rent ut sagt, mordisk ut när hon tog fram nån slags mördarmaskin från Saw filmerna som hon kallade rakapparat för att besegra mitt hår. Efter en 15 ronds match med mitt hår så var hon tydligen klar. Jag gick till jackan och hämtade plånboken för att betala. När jag jag kollade ner i plånboken drog jag en djup suck, det var inte för alla spindelnät och damm som är det ända som existerar i min plånbok i den här veckan, den var till dom tvåhudrasextio kronorna jag värdelöst spännderade till den frisyr som ändå kommer bli min mössa restan av mitt liv.
Stackars den som jag mötte i dörrn som skulle bli klipp av samma monster, jag lä ju märka vem de är om jag skulle se han på stan igen.

men nu ska jag på konsert hej då!


Kommentarer
Postat av: Nicklas Håkan Jansson

Jag är så jävla kär i den där söta frisören. Min största mardröm är att det där äcklet ska klippa mig :P. Jag ska bjuda ut den söta på dejt nästa gång när jag är där

2009-03-20 @ 10:01:27
Postat av: Rebecka

haha, det förklarar dina mössor :D

2009-04-14 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0