Ett år till på ryggen...

och jag känner mig inte mindre än ett år äldre bara över en natt.

I fredags blev jag så överraskad så jag blev helt förvirrad av förväntan. Det började med att sandström bjöd ut mig på spagetti och ketchup hemma hos mig, jag fick stå för ingredienserna. Eftersom han ville ha en sån avancerad maträtt lyxade jag till det med ICAs köttbullar som fick bli ätbara genom att värma dom i micron. Resultatet blev ungefär som min brors negerbollar han gjorde när han var lite som va en smörklump rullad i kakao fast smöret får bli is och kakaon får bli köttbullarna. Ni fattar säkert inte hur dom smakar och det är ingen mening ni frågar sandström för allt som han ser som har med mat att göra går att äta.
Men vi blev i allfall mätt, åtminstånde jag, sandström blev mest belåten för han tyckte det var en mysig liten middag vi hade i min lilla skrubb i en lägenhet som jag hyr av en hyreskäring på krutvacktargränd 29 femtio meter från stellan och dan och150 meter från sanna och alldeles för långt ifrån max.
Vi tog oss själva ut till bilen, för att fara till nils, som skulle leda till en nostalgikänsla som hette duga, jag satte mig i sandströms 740. Det var ett tag sen vi raggade runt i pärlan.
Han går ju som vanligt, säger sandström. Som fick mig att skratta så tårarna började ta över världen. Halvägs mot Nils hade tårarna börjat strömmat ut i rymten och universum blev osäkert. Vi kom fram till Nils och jag torkade torarna från kinden och allt blev till rätta. Hemma hos Nils spelade vi guitar hero som gjorde mig på dåligt humör, men tur va var det inte långt borta från att vi skulle få fara till Sanna och överraskningen.
När vi kom fram till Sanna tänkte jag på tvillingsystern åt nils pung och tårarna började göra sig stridsbenägna för att släcka solen bra tajmat tills jag tog första steget in i kalaset, där skithustårtan och mina underbara vänner stod för att gratulera mig.

Tack för en underbar kväll:)

Kommentarer
Postat av: Niklas

hahahahah du kan det där med att blogga du!

2009-03-15 @ 09:04:23
Postat av: Nils

Haha ja undrar hur pungtvillingen min har de:)..Tack själv:)

2009-03-15 @ 12:25:30
URL: http://etttonhuve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0