Dan före dan...

Hej Hejsan

Var inte på praktiken idag heller jag är var otroligt less på min sjukdom som jag aldrig ha haft förr, eller så är det bara en inbildning. Ska kolla upp det där med min egen expert hjälp Stellan.
Men det är skönt med inbildning, jag förstår Stellan väl när han får sina inbildningar men de jag inte förstår är att han alltid ska tajma sina inbildningar perfect när han precist har  t.ex tage körkort, när det är pimpeltävlingar/premiärer eller när han fått en ny vit volvo 740 till och bara måste fara hem till hammarn av någon uderlig anldning.

Men min dag började med att jag vaknade lite för sent för att vara kl 10.04 när jag sa att lindholm skulle ringa och väcka mig. Efter ett par omsomningar klev upp och satt mig vid frukostbordet som inte är större än ett A4 och tanken att jag ska ha en man date ikväll med sandström blev plötsligt väldigt förvirrande om hur fan vi kommer få plats, men det ordnar sig alltid. När jag precist hade fått fram frukosten på bordet och skulle till och käka kom en vänn till mig och ville ha hjälp och råd med sitt sociala liv. Men inte kunde jag hjälpa till, jag hade beslutsångest om jag skulle ha kaviar eller leverpastej på mina mackor... efter en lång hård koncentrerad stund kom jag på att jag kunde ju ha båda delarna.

Och imorgon fyller jag år det ska firas med kalas ikväll hos sanna? sedan kolla på sannas match bajstidigt imorgon seden olles med bror stellan jacob lindholm nils och jon och sedan fara hem och bli uppvacktad med smörgåstårta av min släckt:)

Höööörs Haaaj


Kommentarer
Postat av: äm

både leverpastej och kaviar? lät väldigt ... vidrigt ;D

2009-03-13 @ 18:52:41
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0