Best Of Two Worlds... så jävla filosofiskt.

Nu ska det skrivas, för det var ett tag sen nu.

Jag har haft två väldigt korta veckor och inte alltför överdrivet roliga. Kom inte ihåg hur den började och den har inte slutat än. Tror att de börja med en måndag sen tisdag som där följdes efter min feta sovmorgon jag tog tills på onsdag och vakna på torsdag . Fredagen var och är allt jag kom ihåg för då var det Musik Direkt som följdes av en fylla ute i lungvik.
Fyllan kom där emot inte ihåg men jag har hört det ena efter det andra och det hördes som en trevlig kväll, tack för den:)

Musik direkt blev det även på lördag. Kom lite för sent till att köpa biljetter, det fanns typ 6 strö platser kvar och jag skulle köpa ut 4 så de var meningen att vi skulle sitta brevid varsin främling. Men situvasionen ändrades efter jag fick offra röven genom att den fick smaka golv i 2 timmar, men jag är inte bitter, Matilda blev iaf nöjd:)

Denna veckan kom jag inte heller ihåg, hade nationella i svenska b tror jag... sjuk trist!!!
Men helgen har vare bra hittills, match i fredags som vi vann med 3-0 mot brunflo. Eftrer matchen drog jag och nils ner på Max för att käka oss varsitt mål som skulle få oss att må illa, iaf jag... lite iaf.
Jag sov även hos nils på en madrass som jag blåste upp, det tog mig en halvtimme, minst, och en yrsel som skulle få mig att bli kissnödig, appropå kissnödig så lukade mitt kiss kalaspuffar här om dan.
Jag blåste upp den perfekt, de va bara de att jag inte satte tillbaka ploppen för lufthålet ordentligt så det blev en tidig morgon för mig. Kl 4 vaknade jag av att jag låg på golvet och en deja vu upplevelse från Ume cupen blev det ända jag hade i huve just då.
Jag lyckades blåsa upp skiten igen och somna om för att kliva upp kl 9 för att fortsätta cupen.
vi förlorade mot allsen med 2-1 och vann mot y-hogdal med 2-0 som skulle leda oss till finalen mot frösön som vi inte hade en chans emot, förlorade den med 3-0. och imorgon ska jag fortsätta min turné till sundsvall och syster.


Dagens bästa Benayouns 1-0 mål mot Fulham i 92 minuten:)
Dagens låt Gnomernas Boers haemnar med Hot scandinavian dirt även eye of the trifolium med dom också kan få stå här med:)
http://www.myspace.com/hotscandinaviandirt

Höörs Haaaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

och sällskapet som satt bredvid dig då du fick träsmak i röven var ju helt enkelt BÄST och PERFEKT, inte sant?

2009-04-14 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0