Maquina

Fli över en sjuhelvetes sjö av musik på datorn, mitt favvo band det här lovet hittills är pg lost sjukt bra skit!!...
En filosofisk nightride med sig själv från hammarn är sjukt underskatta. Där man under färden kan rensa sina tankan från allt jävla skit man har lagrat där sen man lärde sig använda bägge hjärnhalvorna, det vill säga ett par år efter jag fyllt 16 och ett halvt, samtidigt som man lyssnar på pg Lost.
Att rensa mitt huvud är inte svårt eftersom de flesta av mitt tänkande smiter ut näsvägen. Men ändå finns det skit som inte vill ut där i från.

Idag har jag iallafall vare på dop vilket var ganska nice, tur att 5 årige Matilda stod för underhållningen när hon sprang runt i kyrkan och försökte blåsa ut alla ljus, till och med sånna där minnesljus.
Medans jag försökte hålla mig från att skratta åt matilda, svära och fisa började jag få träsmak i arslet bra tills vi skulle börja sjunga en trist psalm från den tiden stoneface och gud fanns, sjukt dåliga låtar. Men min sångröst är iaf bättre än brors.
Efteråt blev det pastasallad därefter tårta och jag blev glad, tills jag fick reda på att jag skulle skjutsa hem bror till stan det tog bara 2 och en halv timme fram och tillbaka. PÅ vägen hem mötte jag bussen som ted kunde ha åkt med och efter yttligare 2 mil mötte jag min kusin som skulle hem till stan från kälarne som han också kunde ha åkt med... ibland kan det vara bra med inside formation.

Bra låt: Maquina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0