Chelskit!

Idag har jag slage personligt rekord, nämligen sappa mellan facebook och bilddagboken två miljarder gånger för nått mer spännande hände inte idag i stackars lilla kälarne.
Egentligen borde jag sitta nere vid soffan nu och kolla på fotboll men far vill se äckliga ronaldos Man U bli utslagen av porto istället för att se Arsenals match. Tids nog sitter jag där nere ändå.
Om ni kollar på Man Uniteds tröjor som dom har för kvällen så har dom nått konstigt märke i mitten på bröstet. Jag undrade vad det var för märke och frågade pappa om han viste, det gjorde han, han sa att de va Kälarne VVSs sponsor.

Och imorgon dras det iväg mot östligare bräddgrader för att ta oskulden på paradisbadet, iaf sen dom byggde om. Och max lär ju stå på menyn som middag, kan inte bli bättre. hoppas jag bara tar mig upp till halv 8 då jennifer står på gården för att plocka upp mig. Jag ska ta med mig picknick som man kan käka på vägen eftersom det är såååå långt till övik jävlar va mys de kommer bli.

Över och ut / tim

Kommentarer
Postat av: Mrs Ronaldo

Det va då ett jävla gnäll på ronaldo här! spela bättre själv om du kan och sluta klaga på min man, annars anmäler jag dig till fyllecellen på livstid.

2009-04-16 @ 18:09:33
Postat av: Ronaldos älskare

Jag håller med mrs tönt faktist för första gången, han är ju bäst på plan. (och i sängen)

2009-04-17 @ 17:41:17
Postat av: Ronaldos älskarinna

Inte fan visste jag att Ronaldo hade en älskare också? Fanskapet kanske är bög en då!

2009-04-18 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0